Oplossingsgericht

In eerste instantie olie besteld, wat door leveringsproblemen vanuit de fabrikant wat lang op zich liet wachten contact gezocht met de klantenservice. In overleg toen een andere olie gekozen welke reeds de volgende dag geleverd werd. Goed opgelost.

Goede ervaring

Bestelling is goed aangekomen en snel.

Altijd op de hoogte gehouden van de levering

efficiente service

Vlotte website, goede afhandeling en snelle levering!

Alles was goed geregeld ! En snel .

Prima !

Goede en snelle levering

Duidelijke website, snelle en goede levering

snel

nette service en snel geleverd

Snel prijs zeer ok

Snelle levering mooie scherpe prijzen

Goed en snel geregeld

Zaakjes prima op orde.

Eenvoudige bestelprocedure. Snelle en correcte afhandeling. Heldere communicatie. Jammer dat het notitieblokje ontbrak.

No nonsense, bestellen, afrekenen en ontvangen.

Overzichtelijke keuze wbt smeermiddelen op de site, top. Als ik de oliefilters had gevonden had ik die ook mee besteld.

Vlotte levering + correcte IC verwerking

Deze site biedt naast een ruim aanbod van kwalitatieve oliën een vlot bestelproces en levering. Ook als Belgische vennootschap wordt de BTW correct verrekend. Bedankt

Altijd een nette service

Ik niks anders zeggen dan duidelijke communicatie en snelle levering.. zoals je mag verwachten van een bedrijf. Ga zo door .

Snelle levering voor de scherpste prijs

Besteld en met de gratis bezorgkosten echt de goedkoopste

Voor alle smeer producten de beste

alle producten zeer snel geleverd aan de beste prijzen.

Waar ik tegen aanloop is dat als je een bestelling plaatst en iets vergeten ben dat je met geen mogelijkheid nog iets kan toevoegen aan je bestelling (heb hier ook een vraag over ingestuurd maar geen enkele reactie op gehad) je kan opnieuw een bestelling doen voor bijvoorbeeld dat ene artikel wat je vergeten bent maar heb je weer verzendkosten. Moet wel vermelden dat het snel geleverd word/is

Snelle levering.

Goed product en keurig verpakt.

Goed geholpen en snel geleverd,top

Meest uitstekende service

Volgens mij er is geen concurrentie die kan service van Oliehandel overtreffen. Gewoon beter bestaat niet. Service als in zwitserse klok. Paar uurtjes naar bestelling gewoon zo in huis, zo snelle levering! Dus Ik ga snel zeggen - tot snell - tot volgende keer!!! Gauw!

Normaal altijd prima en snel

Ik bestel regelmatig olie bij oliehandel.nl gaat vrijwel altijd goed en snel. Deze keer problemen met DHL. Waarschijnlijk is er te ruw met de originele verpakking van Shell omgegaan. Ik ontving 12 flessen olie gesmeten in twee plastiek zakken in een overdoos van DHL. Een van de flessen was dusdanig gedrukt dat er +/- 250 ml olie gelekt was tussen de andere flessen. Waarschijnlijk is de originele doos uit de auto gevallen of i.d. Het pakket kwam ook 4 dagen later dan was afgesproken. Geen fout van Oliehandel maar wel van de transporteur.

Snel, heel snel geleverd

Product moest apart besteld worden, gaven duidelijk aan volgende week wordt het aan u geleverd maar ik kreeg het vrijdag van dezelfde week al geleverd.

Snel en netjes

Makkelijk website en eenvoudig bestellen. Prijzen zijn goed en de levering is vlot.

zeer tevreden

zeer tevreden